Carlsberg na Euro - foto: CarlsbergDo UEFA EURO 2012™ pozostało jeszcze wiele miesięcy, jednak Carlsberg, oficjalny sponsor turnieju, już teraz podejmuje szereg działań, dzięki którym atmosfera na nadchodzących Mistrzostwach ma być wyjątkowa.

Wszystko po to, aby UEFA EURO 2012™ było najlepszym w historii... Pierwszym krokiem do pokazania sportowych emocji, jakie będą towarzyszyć Mistrzostwom, jest wkład Carlsberg w największy polski festiwal muzyczny, Przystanek Woodstock.

Festiwal do tej pory był znany jako święto muzyki i miejsce, w którym spotykają się młodzi, aktywni i ciekawi świata ludzie. Carlsberg jako zaangażowany sponsor zapewnił liczne piłkarskie atrakcje, dzięki którym tegoroczna impreza zyskała także sportowe oblicze.

Uwaga woodstokowiczów skupiła się na „Strefie EURO Carlsberg”, gdzie odbyło się odsłonięcie specjalnie sprowadzonego na tę okazję Pucharu UEFA EURO™. Obecność trofeum na Przystanku Woodstock jest elementem długofalowych przygotowań Carlsberg do Mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Marka poprzez takie działania już teraz przybliża piłkarskie emocje, jakie towarzyszyć będą przyszłorocznemu turniejowi. Tym samym pozwala nam odpowiednio przygotować się do UEFA EURO 2012™, tak by dzięki atmosferze na trybunach i poza nimi, Mistrzostwa były najlepsze w historii.

W drugim dniu festiwalu uczestnicy festiwalu mogli zobaczyć Puchar UEFA EURO™ na dużej scenie.

Także z inicjatywy Carlsberga na tegorocznym Przystanku Woodstock zostały rozegrane Woodstockowe Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Mecze odbywały się według nowych reguł – za każde zachowanie fair play piłkarze otrzymali Zieloną Kartkę.

Po meczu finałowym zostały przyznane tytuły Zawodnika Fair Play, Króla Strzelców oraz Króla Strzelców Finału. Wszyscy laureaci otrzymali od Carlsberg bilety na mecze UEFA EURO 2012™.

Zaangażowanie marki w organizację UEFA EURO 2012™ wynika z wieloletniego doświadczenia Carlsberg, który wspiera Mistrzostwa już od 1988 roku. Dzięki wiedzy zdobytej w czasie poprzednich imprez marka będzie mogła w znacznym stopniu przyczynić się do tego, aby atmosfera na nadchodzących Mistrzostwach była wyjątkowa, a sam turniej zapamiętany jako najlepszy w historii.

Aby tak się stało, potrzebny jest wspólny wysiłek wszystkich podmiotów zaangażowanych w organizację turnieju. Dlatego w przygotowaniach do UEFA EURO 2012™ sponsor podjął współpracę m.in. ze spółką PL 2012 oraz Polską Organizacją Turystyczną.

O jakości Turnieju i jego ocenie ze strony zagranicznych turystów przesądzą projekty organizacyjne - przede wszystkim bezpieczeństwo, opieka medyczna, obsługa transportowa i jakość obsługi gości – wszystkie te projekty są w zaawansowanej fazie realizacji.

Zbudowanie wizerunku przyjaznej Polski będzie zależało od tego, czy zagraniczni turyści, którzy przyjadą na EURO 2012™ napotkają na ulicach Polski miłych, otwartych, skłonnych do pomocy ludzi.

- To zależy od każdego z nas, bo wszyscy jesteśmy gospodarzami – dodaje Marcin Herra, prezes spółki celowej Ministerstwa Sportu i Turystyki PL.2012, koordynującej polskie przygotowania do EURO 2012™.

Ponieważ liczba biletów na mecze jest ograniczona, Carlsberg zorganizował dla fanów piłki nożnej liczne konkursy. Od maja br. codziennie do wygrania są dwa bilety na UEFA EURO 2012™. Wystarczy zgłosić swój udział w konkursie, wysyłając SMS-em lub rejestrując na stronie internetowej www.carlsberg.pl/wygrajbilety kod znajdujący się pod kapslem bądź kluczykiem z puszki.

Każdego dnia gra rozpoczyna się od nowa – wszystkie zgłoszenia są ważne tylko w jednym losowaniu. Dzięki tak sprawiedliwym zasadom, wszyscy kibice mają równe szanse.

Jak pokazuje doświadczenie Carlsberg, równie doskonała zabawa jak na stadionach, panuje w oficjalnych strefach kibica. To tam spotyka się najwięcej kibiców, aby oglądać i dopingować swoje drużyny.

Dzięki staraniom firmy Carlsberg, oficjalne Fan Zones nie będą jedynym takim miejscem przeżywania sportowych emocji. Będzie to jedna z wielu niespodzianek, jakie szykuje Carlsberg na UEFA EURO 2012™.

--
Źródło: koresp. własna, Carlsberg, red. Portal Wielkopolski, Lubuskie Miasta, Gazeta Świebodzińska