Mieszkańcy województwa wielkopolskiego mogą kontrolować swoją sytuację kredytową w 26 placówkach Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.

Wystarczy kilka minut, aby otworzyć indywidualne konto w Biurze Informacji Kredytowej i otrzymać dokument, który w prosty i przejrzysty sposób przedstawi historię kredytową każdej osoby oraz wskaże na ewentualne zaległości w spłacie rat kredytu.

Nasza historia kredytowa - czyli obraz tego, jak solidnie regulujemy zobowiązania finansowe (np. raty kredytu, spłatę kart kredytowych, czy limitu debetowego w rachunku), wpływa na naszą opinię w bankach. To z kolei, w jaki sposób banki postrzegają nas jako kredytobiorcę, decyduje, czy i na jakich warunkach udzielą nam kredytu w przyszłości.

Usługi Biura Informacji Kredytowej dostępne są w wybranych placówkach Poczty Polskiej i Banku Pocztowego w Gnieźnie, Jarocinie, Kaliszu, Koninie, Krotoszynie, Lesznie, Ostrowie Wielkopolskim, Pile, Poznaniu, Swarzędzu, Śremie, Turku, Wągrowcu i Wrześni.

- Biuro Informacji Kredytowej już od maja 2013 roku dostosowuje swoją ofertę do potrzeb konsumentów. Teraz skupiliśmy się na powszechnej dostępności do naszych usług wychodząc naprzeciw osobom, które na co dzień nie korzystają z Internetu. Pomagamy klientom nie tylko poprzez zapewnienie bezpośredniego dostępu do ich historii kredytowej w placówkach Grupy Poczty Polskiej. Wspieramy ich również w wykonaniu pierwszego kroku, a więc założeniu konta. Po rejestracji w systemie, odbiorcy już sami mogą swobodnie wybierać produkty i korzystać z usług na portalu BIK - mówi Mariusz Cholewa, Prezes Biura Informacji Kredytowej.

Usługi BIK na Poczcie i w Banku Pocztowym są już dostępne na terenie całej Polski - łącznie w ponad 800 placówkach. Pełna lista placówek znajduje się na stronie internetowej www.bik.pl/bik-na-poczcie. Do końca roku 2014 lista tych miejsc wzrośnie do 1000.

--
Informacja prasowa, fot. biuro prasowe Poczta Polska