Capgemini PoznańLove Your Career. Ace Your Career jest pierwszą w Polsce kampanią rekrutacyjną stworzona w tzw. rozszerzonej rzeczywistości. Pozwoli przechodniom poznańskich ulic przejść do świata wirtualnego, nie ruszając się z miejsca. W ten innowacyjny sposób Capgemini Polska rekrutuje nowych pracowników.

Rzeczywistość rozszerzona (Augmented Reality), to innowacyjna technologia, idąca ramię w ramię z tzw. rzeczywistością wirtualną. Obecnie to jedne z najbardziej przyszłościowych technologii, które będę decydujące w kształtowaniu nowoczesnego świata. Capgemini Polska wykorzystało AR do stworzenia aplikacji rekrutacyjnej - Capgemini Love&Ace - dlatego na poznańskich ulicach pojawiły się reklamy outdoorowe, które zawierają marker AR. Aby wejść do świata rozszerzonej rzeczywistości, wystarczy ściągnąć odpowiednią aplikację z Google Play lub AppStore i nakierować swój smartphone na wspominany marker, który przeniesie cyfrowe informacje i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej.

- Kiedy więc użyjemy aplikacji i markera, w widocznej przed nami części miasta pojawią się wirtualne grafiki oraz quiz, w którym będzie można wziąć udział, aby sprawdzić, czy pasuje się do potencjalnego pracodawcy. Z quizu użytkownik dowie się, czy Capgemini to miejsce, w którym się odnajdzie, czy dobrze poczuje się w zespole, czy lubi to samo, co my - zapowiada Justyna Kurpierz, Employer Branding Team Leader w Capgemini. - Już sama aplikacja jest dla naszych kandydatów zapowiedzią tego, w jaki sposób pracujemy - niestandardowo, w oparciu o najnowocześniejsze technologie, zespołowo. Chcemy z pomocą tej kampanii połączyć dwa najważniejsze dla Capgemini aspekty - ciągły rozwój w nowoczesnych technologiach i ludzi, którzy tworzą u nas zespoły ekspertów.

Marker aplikacji Capgemini Love&Ace stanie się stałym elementem wszystkich materiałów związanych z budowaniem wizerunku marki pracodawcy i rekrutacją Capgemini, które w tym roku już po raz szósty z rzędu uzyskało certyfikat Top Employers Polska. Capgemini zostało już wcześniej docenione za prowadzenie nietypowych rekrutacji, takich jak IT Survival czy rekrutacja przez Facebooka. Kampania z rozszerzoną rzeczywistością to początek nowej ery działań employer brandingowych grupy Capgemini, które zakładają adaptację na każdym ze światowych rynków kampanii Love Your Career. Ace Your Career. Kampania mówi o obietnicy marki, którą jest zaadresowanie uniwersalnych potrzeb ludzkich, takich jak autonomia, sens i samodoskonalenie.

Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej, którego celem jest wprowadzanie czołowych i innowacyjnych rozwiązań oraz udostępnienie całej gamy nowych możliwości klientom w rozwijającym się informatycznym świecie cyfryzacji, chmury i platform. Capgemini, opierając się na swojej półwiekowej tradycji i szerokiej wiedzy branżowej, umożliwia organizacjom realizację ich ambicji biznesowych, udostępniając szereg usług, od strategii po działalność operacyjną.