Dwa razy do roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich projektanci, producenci i importerzy odzieży, bielizny, dodatków odzieżowych, obuwia, skór i tekstyliów spotykają się ze swoimi klientami, prezentując im nowe kolekcje, zapowiadające przyszłe tendencje w modzie.
Podczas trzech intensywnych dni targowych stoiska 510 wystawców odwiedziło blisko 6300 profesjonalnych zwiedzających. Opinie obu stron są zgodne: Międzynarodowe Targi Poznańskie to najważniejszy ośrodek modowego biznesu w Polsce.
{loadposition adsense2}
Oferta wystawców była podzielona na cztery salony tematyczne:
* Salon Odzieży, Bielizny i Dodatków NEXT SEASON
* Salon Mody FAST FASHION
* Salon Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych BTS
* Salon Tkanin i Dodatków dla Przemysłu Odzieżowego TEX-STYLE
Każdego dnia Targów Mody Poznań odbywały się profesjonalne pokazy najnowszych kolekcji wystawców. Wydarzenia targowe zostały zaplanowane w taki sposób, by zwiedzający mogli nie tylko czerpać korzyści z rozmów ze swoimi partnerami biznesowymi i nawiązywać nowe kontakty handlowe, ale także pozyskać branżową wiedzę.
W ramach projektu FUTURE studenci i absolwenci szkół artystycznego projektowania ubioru zaprezentowali swoje świeże spojrzenie na przyszłość polskiej mody.
Wraz z zakończeniem wiosennych Targów Mody Poznań startują przygotowania do ich jesiennej odsłony. W dniach 30 sierpnia – 1 września 2011 na właścicieli butików, przedstawicieli sieciówek czy centrów handlowych będą czekały nowe propozycje kolekcji.
Oprócz spektakularnych pokazów, organizatorzy przewidują cykl seminariów, których tematyka będzie dopasowana do potrzeb przybywających na targi handlowców.
Wiosenne targi trwały od 1-3 marca br.