Forum LOOK i beautyVISON po raz kolejny umocniło swoją pozycję najważniejszego wydarzenia dla branży fryzjerskiej i kosmetycznej w Polsce, a także zyskało nowych profesjonalnych wystawców i zwiedzających.
Kolejnym światowym akcentem na targach LOOK był pokaz przygotowany przez polską kadrę fryzjerską, która na Mistrzostwach Świata Fryzjerstwa Artystycznego Hair Wold Paris 2010 zdobyła aż cztery złote i trzy brązowe medale. W gronie mistrzów pojawił się sam Andrzej Matacki – aktualny mistrz Europy i Świata.
Prawdziwe show dla zwiedzających przygotowały także marki BaBylissPRO, Kemon, Artego, Matrix, Subrina Professional, Montibello i Michał Krzyszycha. W ramach pokazu marki Joanna tancerze „Tańca z Gwiazdami” Czarek Olszewski i Blanka Winiarska uczyli poznańską publiczność tańczyć. Sami wcześniej wykonali perfekcyjne tango. Liście w Alei Lipowej zadrżały również, kiedy na scenie pojawiła się Justyna Steczkowska – ambasadorka marki Racoon.
W ramach targów LOOK odbyły się Otwarte Mistrzostwa Fryzjerstwa Polskiego, Otwarte Mistrzostwa w Przedłużaniu i Zagęszczaniu Włosów oraz konkurs KREATOR – najbardziej oczekiwane w Polsce wydarzenie otwierające drogę do kariery młodym, zdolnym stylistom.
W Otwartych Mistrzostwach Fryzjerstwa Polskiego, w kategorii seniorzy, Mistrzem Polski we fryzjerstwie damskim został Ryszard Przybyło, a Mistrzostwo we fryzjerstwie męskim zdobył Krzysztof Klimczak. Wśród juniorów Mistrzami Polski okazali się Przemysław Kania (fryzjerstwo damskie) oraz Patryk Krawczyk (fryzjerstwo męskie), a Międzynarodowym Mistrzem Polski we fryzjerstwie męskim został Christian Radtke. Natomiast Żaneta Pawlak wywalczyła tytuł Mistrza Polski w przedłużaniu i zagęszczaniu włosów.
Na stoiskach wystawców prezentowano kilkadziesiąt nowości rynkowych m.in. preparatów do koloryzacji, stylizacji, pielęgnacji i przedłużania włosów oraz sprzętu i wyposażenia salonów fryzjerskich. W części kosmetyczno-solaryjnej dominowały natomiast kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne oraz sprzęt i wyposażenie salonów kosmetycznych i solaryjznych.
Najlepsze produkty zostały odznaczone Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich. Łącznie przyznano ich osiemnaście. Dodatkowo nagrodą Złotego Acanta wyróżniono osiem stoisk najlepiej odzwierciedlających strategię marketingową danego wystawcy.
Źródło: Biuro prasowe MTP; Podsumowanie edycji 2011 LOOK i beautyVISION