O świcie, 14 lutego na ulicach Poznania rusza akcja „KapsLOVE Walentynki”. W tym dniu, ulice, mosty, parki i place miasta ozdobi ponad 25 tys. magnetycznych kapsli, z których każdy zawierał będzie walentynkowe przesłanie.
Pokryją one między innymi Rynek Starego Miasta, Most Teatralny, Ostrów Tumski, a także Park Cytadela, czyli miejsca najchętniej odwiedzane przez zakochanych.
Magnetyczne kapsle z walentynkowymi hasłami mogą z powodzeniem zastąpić typową kartkę z życzeniami. Wystarczy wziąć swoją ukochaną osobę na spacer, odnaleźć i wręczyć taki, który spodoba się najbardziej.
„Kapslove Walentynki 2013” to pierwsza tego typu akcja realizowana w naszym kraju.
W ramach kampanii, w dniu 14 lutego na ulice czterech największych polskich miast – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu – trafi ponad 100 tys. unikatowych, magnetycznych kapsli z walentynkowymi hasłami. Autorem kampanii jest marka Tymbark, a za kreację i realizację odpowiada Agencja Mrufka Grupa IMC.