Rusza II edycja akcji Made In Poznań. W gronie przedsiębiorstw, które wezmą udział w projekcie realizowanym wspólnie z Miastem Poznań znalazła się agencja interaktywna „Symetria”.
Made in Poznań to akcja w ramach Konsorcjum Miasta Poznań, jedynej w Polsce platformy stałej współpracy marketingowej miasta z partnerami komercyjnymi.
W II edycji Made in Poznań zostało przyjętych 39 marek, reprezentujących 11 różnych obszarów działalności. W tegorocznym gronie znalazły się takie marki jak Allegro, Volkswagen czy Solaris.
Jednym z reprezentantów branży Internet/IT jest natomiast agencja Symetria. Wspólnie z markami, Miasto będzie realizowało szereg projektów pod szyldem Made In Poznań. Ich głównym celem będzie promocja regionu i działania społeczne, kulturalne czy marketingowe.
Symetria należy do najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych agencji interaktywnych w Polsce. Założona w 1998 roku, specjalizuje się w planowaniu i kompleksowej obsłudze projektów związanych z szeroko pojętym e-biznesem.
Wyróżnienie Made In Poznań jest kolejnym osiągnięciem tej agencji wywodzącej się z Poznania. Od kilku lat Symetria jest także jedynym polskim partnerem UX Alliance – zrzeszenia najlepszych firm na świecie specjalizujących się User Experience.
—
Źródło: Korespondencja.